24 November 2015 - Algemene ledenvergadering: "Maak van iedere klant een fan"

De Algemene ledenvergadering vindt dinsdagavond 24 november plaats. Echter zal deze avond niet alleen in het teken staan van de vergadering; de firma K.L.I.K. company verzorgt voor ons een interessante avond met als thema: "Maak van iedere klant een fan"

K.L.I.K. company (klant is koning) is een actief en voornamelijk klantgericht bureau. Zij richten zich op klantgerichtheidstrainingen in retail, recreatie, toerisme, horeca en dienstverlening. Daarnaast houden zij zich bezig met klanttevredenheid- en klantbelevingonderzoek, marktonderzoek, maar zijn zij ook ladyspeaker voor beurzen en congressen.

Gedurende deze avond zullen zij ons kennis laten maken met de volgende aspecten:
- de theorie, praktijk en het belang van "Welkom heten - Verblijf - Afscheid nemen"
- Klantverwachtingen overtreffen
- Omzetverhogen "Upselling en crossselling is een service"
- Betrokkenheid verhogen van medewerkers
- Fans maken

Het programma voor deze interessante avond ziet er als volgt uit:

19.30 uur            Ontvangst
19.45 uur            Start Algemene ledenvergadering
20.15 uur            K.L.I.K. company "Maak van iedere klant een fan"
22.00/23.00 uur   Einde

Zoals u van ons gewend bent, is er na de presentatie ruim de gelegenheid om met de spreker en met uw collega ondernemers na te praten, uiteraard onder het genot van een hapje en een drankje.

Deze avond is gratis toegankelijk! Ook niet-leden zijn welkom. Na uw aanmelding via mailadres info@ovgwinsum.nl ontvangt u een bevestiging met een routebeschrijving.

Graag tot 24 november!